PowWowNews

Juli 2010, PowWowNews Juli

Ga naar Newsletter

Het is weer zomer……tijd om buiten te vergaderen!

Ja, het was een lange en barre winter, maar nu de zon weer schijnt en de jassen en laarzen zijn opgeborgen, kunnen die conference calls ook buiten worden gehouden. Waarom niet gewoon op het strand?
En met de nieuwe IPhone app van Powwownow is dat doodeenvoudig...

Powwownow's gloednieuwe iPhone app

Op zoek naar een conference call app die doet wat andere niet doen? Met de gratis Powwownow iPhone app kunt u mobiel conference calls starten met één vingertip. Lees verder

DOWNLOAD DE APP     DEMO BEKIJKEN

PS. Als u als gebruiker van de Open Toegang de applicatie downloadt, wordt u automatisch geregistreerd als gebruiker van de Uitgebreide Toegang. Dat betekent dat u geniet van het gemak van de IPhone app én toegang heeft tot nog veel meer gratis Powwownow functies

Sluit u aan bij het Powwownow netwerk... win, leer & lach!

Onze online communities en blog zijn de perfecte manier om meer nieuws en informatie van en over ons te ontvangen én ons elke feedback te geven of vraag te stellen die u maar heeft. Bovendien valt er nogal eens wat te winnen, kunt u leren van Powwownow’s oprichter, of gewoon lol met ons hebben!

Blog     Op onze nieuwe blog houden we u op de hoogte van wat er zoal gebeurt in de wereld van de technologie, economie en duurzaam ondernemen. Uiteraard verliezen we daarbij nooit ons gevoel voor humor.

Twitter     We zijn nu ook op Twitter te vinden. Volg ons en 'stay tuned'. En let ook op onze wedstrijden met giveaways, want die worden hier binnenkort aangekondigd!

LinkedIn     Powwownow is natuurlijk ook aanwezig op LinkedIn. Sluit u aan en leer ons beter kennen.

Andy's Blog     Heeft u ondernemersadvies nodig? Andy, onze CEO, heeft een blog opgezet met waardevolle informatie voor het MKB en jonge ondernemers. Lees hier Andy’s blog.

Fly Powwownow vliegt weer!

Fly Powwownow is in november 2009 ontstaan toen we 5.000 gratis conference calls aanboden aan MKB-bedrijven (in antwoord op het ‘gratis’ vluchten aanbod van BA); dit jaar is onze ‘vliegtuigmaatschappij’ opnieuw de lucht in gegaan tijdens de staking van BA en hebben we iets van de druk weggenomen door zakelijk reizigers in de stakingsperiode gratis conference calls aan te bieden. Wat zijn we toch aardig….

Powwownow in cijfers
Een paar interessante feiten over Powwownow...

* Wist u dat Powwwonow meer dan 200,000 gebruikers heeft, die per dag zo’n 5,000 conference calls houden?
    * Wist u dat Powwownow vorig jaar rond deze tijd maar 27 werknemers had en dat dat er nu 42 zijn (en we elke dag groeien!)?
    * Wist u dat gebruikers van de Uitgebreide Toegang kunnen kiezen uit 7 verschillende on-hold muziek opties (inclusief MUTE) in MyPowwownow?

Interessant leesvoer

* Hoe groot is jouw CO2-voetafdruk? Powwownow loopt voorop in duurzaam ondernemen.
    * Analyse: Vliegtuig leed [vermaak]
    * Laat ze je nooit zien in je pyjama en andere waardevolle tips

Leuke dingen die we zagen...

Geen ontvangst     iPad Magic     Dit is geen Conference Call...