CNBC plaatst de iPhone app van Powwownow op nummer 1 in de lijst met 'Apps die je als bedrijf moet hebben'

Oktober 2010, TMCnet

De gratis iPhone app voor conference Calls van het telecommunicatiebedrijf Powwownow staat bovenaan de lijst met "noodzakelijke applicaties voor bedrijven" in een artikel dat onlangs door CNBC werd gepubliceerd. Het artikel verscheen in dezelfde week waarin Powwownow aankondigde dat het bedrijf is genomineerd in de begeerde categorie Best B2B Brand tijdens de B2B-marketinguitreiking. Het telecombedrijf, dat gevestigd is in Richmond in Londen, bevindt zich in goed gezelschap. In de lijst staan ook een aantal zwaargewichten uit de sector, zoals Google, Barclays, American Airlines en IBM.

Powwownow was heel blij om met zijn iPhone app voor bedrijven te worden genoemd en om zichzelf genomineerd te zien in de categorie Best Campaign on a Limited Budget, nadat het bedrijf in augustus hun Fly Powwownow campagne had ingezonden. Als gevolg van hun inzending staat Powwownow nu in de onlangs gepubliceerde redacteurslijst met genomineerden voor de categorie 'beste B2B-merken'. Dit zal de naamsbekendheid van het bedrijf als toonaangevende provider van conference calls in het VK uitbreiden.

De categorie Best B2B Brand is nieuw en werd pas dit jaar aan de uitreiking toegevoegd. Redacteur Joel Harrison aan het woord: "Ons doel is heel eenvoudig: het opvullen van een leemte in onze jaarlijkse uitreiking, de B2B Marketing Awards, om uitdrukking te geven aan de kracht en dynamiek van merknamen en individuele marketingbedrijven en -bureaus. Als zij erkend kunnen worden, waarom zou dat dan niet voor de merknamen zelf kunnen? Dat zijn ten slotte de èchte sterren van B2B-marketing".

Hoofddirecteur Andy Pearce voegt daar aan toe: "We hadden onze recente campagne ingezonden omdat we zo trots zijn op ons werk en dat wilden we gewoon van de daken schreeuwen! We zijn enorm blij dat we tot de finalisten behoren. Het feit dat Powwownow bovenaan de lijst staat van CNBC met onze iPhone app voor web conference calls èn in de lijst van beste B2B-merken is gewoon fenomenaal! Vergeleken met anderen zijn we een klein bedrijf dat een uitmuntende service probeert te verzorgen; erkenning op deze schaal is dus ongelofelijk".