Hebt u hulp nodig? We staan klaar om u te helpen!

Veelgestelde vragen

Selecteer hieronder een categorie om antwoorden te bekijken op veelgestelde vragen.

Een conferentiegesprek houden
Inbelnummers en tarieven
Technische vragen
  • Hoe houd ik een conferentiegesprek?

    Het is heel erg gemakkelijk om onze dienst te gebruiken. Als u nog geen pincode hebt, eenvoudigweg klikt u hier om er een te krijgen.

    Deel uw pincode (deelnemerspincode als u die hebt) met uw gespreksdeelnemers en geef hen het relevante inbelnummer (u kunt de volledige lijst met beschikbare nummers bekijken op onze Nummers pagina). Vergeet niet om iedereen op de hoogte te brengen van de datum en de tijd wanneer u verwacht dat ze inbellen.

    Op het gegeven moment en de gegeven datum, moet iedereen inbellen naar het gesprek en de pincode invoeren wanneer ernaar wordt gevraagd (als u een voorzitterspincode hebt, moet u eraan denken om die te gebruiken om het gesprek te starten). Zodra er verbinding is gemaakt, wordt iedereen in hetzelfde conferentiegesprek geplaatst.

  • Zit er een tijdslimiet aan mijn gesprek?

    Nee, er is geen limiet aan de duur van een conferentiegesprek. We verbreken bij elke conferentie wel na 8 uur automatisch de verbinding van deelnemers die vergeten zijn de telefoon neer te leggen.

  • Is er een maximum aantal deelnemers dat is toegelaten voor één oproep?

    Er is geen limiet aan het aantal deelnemers dat kan deelnemen aan uw conferentiegesprek. Het is echter vereist om oproepen met meer dan 100 deelnemers 24 uur op voorhand aan te kondigen. Om uw oproep te reserveren, neemt u contact op met onze klantenservice of vraagt u om een telefoongesprek.

  • Moet ik een reservering maken voor mijn conferentiegesprek?

    We vragen alleen om uw conferentie bij ons te reserveren als u meer dan 100 bellers verwacht.

  • Wat is My Powwownow, waar krijg ik mijn inloggegevens en hoe kan ik mijn wachtwoord resetten?

    My Powwownow is uw persoonlijke Klik hier om in te loggen.

    Uw gebruikersnaam voor My Powwownow is het e-mailadres dat u hebt gebruikt om zich te registreren. Uw wachtwoord zal u via e-mail zijn toegezonden in uw oorspronkelijke registratiemail. Als u geen toegang meer hebt tot deze e-mail of als u uw wachtwoord wilt resetten,klikt u hier en volgt u de instructies op het scherm.

    Als u uw wachtwoord bent vergeten of als u het wilt resetten, klikt u hier en volgt u de instructies op het scherm. Wij sturen u een e-mail met een link om u te helpen bij het resetten van uw wachtwoord. Controleer uw map Ongewenste e-mail als u deze e-mail niet ontvangt.

Neem contact op met de klantenservices

Als u op deze pagina geen antwoord hebt gevonden op uw vraag, dan kunt u
op werkdagen tussen 9:00 en 19:00 uur contact opnemen met onze klantenservice.
We zijn gesloten in het weekend en Britse feestdagen.
Bel ons op 020 808 03 53
Of stuur ons een e-mail via de optie 'Contact met de Klantenservice'